金句

「我覺得我們只是愛情的新手而已。」-- Raymond Carver

真正的愛情,是在能愛的時候,懂得珍惜,是在無法愛的時候,懂得放手。 --章子怡

2007/11/19

龍崗@深圳

上星期跟Golf友們上深圳打球.

龍崗公眾場的A場對新手太難, 所以Coach就讓我地玩B 同C場...

天公做美, 陽光不算猛, 所以連帽都冇帶去...(好彩冇哂黑)

我其實仲係一個超新手, 所以一見到啲up/down hill就鬼死咁緊張...Caddie見我咁, 就好好咁提我, 变成我的臨時教練,

新相識的波友仲好好玩添...約定下次再打!

No comments:

Related Posts with Thumbnails