金句

「我覺得我們只是愛情的新手而已。」-- Raymond Carver

真正的愛情,是在能愛的時候,懂得珍惜,是在無法愛的時候,懂得放手。 --章子怡

2010/11/29

2010之幾個Apps

小白Mac帶我到這個Apple World差不多三年了,終於敗了我的第一部iphone。

發覺其他艾瘋友人只下載一兩個Apps使算...怎可能?!?!?!

游游走走在各式各類Apps(Application)....又參考了很多人的意見,以下是我最近的心水:

免費的。
中國人嘛,我一定要知傳统節日是何時,及,幾時放假。

免費的。
如果你想隨時‧隨地想寫吓Blog (Blogspot),呢個啱你。

免費的。
韓文相機Apps, 功能簡單但相當好用, 有調教EV同color tone,好好用

免費的。
To Do list, 有得調教alert time x 3, 提我呢個大懵人。

免費的。
Wine list 小提示,方便

免費的。
每當我三心兩意之時,用佢對手估吓參考啦!

免費的。
Game類之中我覺得好有趣。「返枱」!!仲有個秘技我仲未知點捺出來的........

免費的。
心靈綠洲。

只是分享一下而己。

No comments:

Related Posts with Thumbnails