金句

「我覺得我們只是愛情的新手而已。」-- Raymond Carver

真正的愛情,是在能愛的時候,懂得珍惜,是在無法愛的時候,懂得放手。 --章子怡

2008/01/18

週年大會 ...

要跟一衆同事們去見一見啲老外主管, 所以要去Sydney一趟.

雖然雪梨都話夏天, 可惜天氣報告都只預測有二十多度...仲有雨添, ...香港係"凍", 雪梨係"凉".... Global warming la~~~

一諗起要對住老闆們過朝8 晚10,足足五日五夜...我仲盤算緊: 究竞要幾多個"有趣"話題用來互相消磨時間????

而同一個時空內, 我將會錯過幾個我心愛的朋友們飯局同小聚...(我好恨去)...

等我吖....

No comments:

Related Posts with Thumbnails