金句

「我覺得我們只是愛情的新手而已。」-- Raymond Carver

真正的愛情,是在能愛的時候,懂得珍惜,是在無法愛的時候,懂得放手。 --章子怡

2008/01/27

鮮味大餐@Nick's

出差回來了, Yeah~~~

這澳大利亞之旅最大收獲: "為食咀咀"可以大吃大喝.

事前己經約好Y和R去吃海鮮大餐, 我又找了好友PP指點, 決定在入住酒店附近, Darling Harbour 的 Nick's 去擦大餐.

訂了8点鍾的位, 一坐下來時一位高瘦待應生便走過來招呼我們...

"要喝点酒嗎?" "可以呀, 我想吃生蠔, 配那種白酒?"

"咁, 不如我幫你們決定吧?你一定會喜歡!"

(咁大胆! 但見酒價差別不太大, 那就由他話事...) "ok, 就咁啦"

不如花時間睇吓個Menu.....(如圖) 咁有份量 seafood platter, 就佢啦

我最喜歡的, 意外地, 並不是龍蝦..而是面前的花蟹....以老外煮蟹一般水準. 但因為貨源新鮮...好有蟹味

別外當然的要一打Sydney Rock Oysters, 我好喜歡它們的買相: 體型算小, 肉地帶甜, 海水味不重. 但勝在Creamy同有些甘香....吃了一口之后, 就一嚐高瘦小子力推的白酒....咦, 餘香在口裡的果然被留住了.....

三個人只發出這聲言...."唔"......

我們又担心吃太多凍盤, 所以點了兩個熱湯, Cream Chower soup 又香又滑...份量仲好多...差啲喝不完

高瘦侍應生滿以為我們一定吃不下...結果, 只剩下兩隻蝦..

這一餐, 很美滿.

P.S.

而 Nick's 的廚房有如"HELL's kitchen" 咁的setting, 我又好想影低...結果給這位老外白了一眼. (苦笑, 嘻嘻)

No comments:

Related Posts with Thumbnails