金句

「我覺得我們只是愛情的新手而已。」-- Raymond Carver

真正的愛情,是在能愛的時候,懂得珍惜,是在無法愛的時候,懂得放手。 --章子怡

2008/06/03

成員加入

網誌日期:2008-05-29 20:49


(係生日大禮...所以小蛙仍賣力地modelling)




你要我估多幾多次也估唔到.......
我的Golf club configuration 完全升級!!!!

勁勁勁
俾自己三個勁字, yeah~

可能平日我"賴"冇支好Driver,而表現参次...

終於有人看不過眼, 提意upgrade.

現在"金主"對我的技術表現...有好大期望,

而我, 感到當然係ヌ開心有新玩具..

ヌ緊張 ...但萬一失準.........點算?

(多多包函囉...hehe)

********************************************************
Putting 係打波最重要的一環....
點會少得佢吖


No comments:

Related Posts with Thumbnails