金句

「我覺得我們只是愛情的新手而已。」-- Raymond Carver

真正的愛情,是在能愛的時候,懂得珍惜,是在無法愛的時候,懂得放手。 --章子怡

2010/04/17

"Sum-look" Monster

再次去做Gel-nail.
今次Wing幫我做個好"Powerful"的顏色,
又吾係冬天,我居然要求搽深色甲油。

搽完以后,我也覺得太"爆"了 @.@

又因為想拍下來,立即参巧其他博客的Nail photo.....

個個都拿着件小東西拍.....
喂, 但係我隻手而係「深綠色+金粉」喎,惡搞

搞咗好耐,哈,我家的鎮山之宝,
La Mer "Creme de la  Mer"  居然可以 襯倒!!!



















完成圖。

已經有人話係Monster color la..... -.-"

1 comment:

dubs said...

真係估你唔到...

Related Posts with Thumbnails