金句

「我覺得我們只是愛情的新手而已。」-- Raymond Carver

真正的愛情,是在能愛的時候,懂得珍惜,是在無法愛的時候,懂得放手。 --章子怡

2008/03/21

相機...小玩意

今個假期打算大掃除......
居然俾我找回很多"驚喜"!!!
(雙子座的我, 興趣真係多羅羅)


老爸給我的宝麗萊!!!歷史悠久....要check 吓仲有冇(600m)flim配


跟住係10年前的小型版, 日本版!Flim係細細張的...


富士這個型號則是二千年時入手, 這個flim size 亦是最合我心意


反而digial camera (DC仔)我都只有兩部
卡西歐是好友們送的生日禮物.....用了多年以後, 才捨得購入這個富士lor....

即影即有...有snapshort 感, DC仔方便帶.....各有各好....
我將啲收藏品打掃好....又收理咗佢哋lu

下次再玩.

No comments:

Related Posts with Thumbnails